Bingo voor 65-plussers in WVC Bolnes

ongeveer 2 maanden geleden gepubliceerd

Facet Ridderkerk organiseert op maandag 4 maart een bingomiddag voor alle 65-plussers in de wijk. De bijeenkomst vindt plaats in Wijkvoorzieningencentrum Bolnes (WVC Bolnes), gelegen aan Noordstraat 255a. Deze bingomiddag is een uitstekende gelegenheid om andere buurtbewoners te ontmoeten en te genieten van een gezellige middag met de kans om mooie prijzen te winnen.

Wat te verwachten

De zaal opent om 13.00 uur en de bingo begint om 14.00 uur en duurt tot 16.00 uur. Bezoekers kunnen uitkijken naar acht spannende rondes met in totaal zestien prijzen. De gastvrouwen van Facet Ridderkerk zorgen voor een warm onthaal en een huiselijke sfeer.

Kosten en prijzen

Het eerste bingoplankje kost € 5,00, inclusief koffie of thee. Extra plankjes zijn verkrijgbaar voor € 4,00 per stuk. Bij een volle kaart ontvangen deelnemers cadeaubonnen ter waarde van € 12,50 en voor het winnen van een figuurtje krijgen ze een cadeaubon van € 5,00.

Deze bingomiddag is een geweldige kans om plezier te hebben en nieuwe vriendschappen te sluiten in de buurt. Het is een van de vele activiteiten die Facet Ridderkerk organiseert in het Wijkvoorzieningen Centrum Bolnes.