Getuigen gezocht voor steekincident in Ridderkerk

ongeveer een maand geleden gepubliceerd

De politie is dringend op zoek naar getuigen van een steekincident dat zaterdagmiddag 16 maart heeft plaatsgevonden aan de Ds. Caspar van Gendtstraat in Ridderkerk. Bij dit incident raakte een man zwaargewond.

Incident op klaarlichte dag

Het incident vond plaats rond drie uur ‘s middags, toen een ruzie tussen twee mannen op straat uit de hand liep. Eén van de mannen stak de ander neer, waarna hij zwaargewond op straat werd aangetroffen door de politie. Het slachtoffer is met spoed naar het ziekenhuis vervoerd. De verdachte is na het incident gevlucht.

Oproep tot getuigen

De politie roept getuigen op die meer hebben gezien, gehoord of andere informatie hebben die kan bijdragen aan het onderzoek. Het incident speelde zich af op klaarlichte dag, midden op straat, waardoor de kans groot is dat er mensen zijn die iets hebben waargenomen.

Contact opnemen

Als u meer informatie heeft over dit incident, neem dan contact op met de politie via 0900-8844 of de Opsporingstiplijn 0800-6070. U kunt ook online reageren en uw tip doorgeven. Het is tevens mogelijk om foto’s of filmpjes toe te voegen die relevant kunnen zijn voor het onderzoek.